Alla inlägg under juli 2014

Av Zingmark - 31 juli 2014 20:37

Här kommer bilder på de beställningar jag fick under våren! Blandade bilder men mest djur, vilket är jätteroligt att göra :)


Vill du beställa något efter ditt eget önskemål, t ex ett husdjur, eller ge bort en personlig present? Skriv till mig på zingmarksart@gmail.com, här på bloggen eller via min facebook.


Här är två berner sennen hundar som jag gjort åt en kund. Ena hunden "viftar på svansen" och tittar lite mot den andra hunden när de står bredvid varandra. Deras täckning skiljer sig även lite åt för att göra dem mer individuella och personliga.

   

Det här är två storpudlar som en kund beställde utifrån sina egna hundar. Den svarta hunden står och den vita sitter, att göra ett sittande djur var en rolig utmaning! Jag gjorde pälsen "fluffig" och de fick olika utseenden och frisyr utifrån hur de ser ut i verkligheten.

 

Här är ett par örhängen med grisar i ett lerbad, i en cupcakeform. Även fläckarna är gjorda av lera.

 

Det här är sju stycken broscher med söta glada tänder på! Allt sött är roligt att tillverka :) Det var en utmaning att få alla lika stora och det blev många försök innan jag var nöjd. De har en glad mun men den syns dåligt på bild.

 

Jag gjorde även ett par ugglor som pluppörhängen (Det heter säkert inte det men jag kallar det så XD)

 

Och sista bilden... Två stycken halsband, Hello Kitty och en söt dinosaurie :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards