Alla inlägg under februari 2014

Av Zingmark - 4 februari 2014 19:29

Nu blir det ett inlägg med lite nyare saker. I helgen gjorde jag cupcake-örhängen med alla hjärtans dag tema så här i februari. Det är fyra olika färger med lite olika dekorationer, perfekt som present :) Det går alltid att specialbeställa egna smycken och figurer, säg bara till vad du vill ha!


Jag har dessutom äntligen startat upp en shop på nätet! Jag har lagt upp lite grejer till försäljning och kommer fylla på allt eftersom. Det går fortfarande att köpa direkt ifrån mig också om man mailar, skriver här eller på facebook. Kolla gärna in i min shop:


https://www.etsy.com/se-en/shop/SweetClayArt


Här är bilderna på nyaste örhängena:


De är tillverkade av en lite glittrig/skimmrande lera som ger dem en fin lyster. Smyckesdelarna är nickelfria och gjorda av silverpläterad mässing.

 


Baksidan på dem

 


Röda med rosor

 


Rosa med godishjärtan

 


Mörkrosa med hjärtan

 


Lila med godishjärta

 



Av Zingmark - 3 februari 2014 12:07

Glömde att lägga upp bilder på det jag gjorde till min sambo i jul (länge sen nu XD), men jag vill ändå visa. Jag gjorde en kalender så hon öppnade en julklapp varje dag.


De här söta figurerna fick hon. Det är en julbock, lussekatt, tomte, pepparkakshus, julgran, snögubbe, rudolf, gris med rosett och två kaninungar.

 


Här är några av smyckena hon fick :)


 


Nu är alla julbilder upplagda så nu blir det lite mer nytt framöver :)

Ovido - Quiz & Flashcards