Alla inlägg under april 2014

Av Zingmark - 13 april 2014 15:14

Den här gången är det kakor jag har suttit och gjort, fast inte så goda att äta, men de blir aldrig dåliga XD Jag har gjort formar så jag kan "gjuta" av samma och göra flera stycken, vilket är väldigt praktiskt då de annars skulle tagit flera timmar att göra varje kaka. Jag har gjort massor av oreos i olika färger och smaker som man kan ha som halsband eller som ring. De är ganska stora i jämförelse med vad jag brukar göra XD


Oreos med vanilj, mint, jordgubb eller chokladfyllning, går att få som både halsband eller ring. Kostar 60 kr st.

 

Oreos i fina pastellfärger, både som halsband eller ring. Kostar också 60 kr st.

 

... Och så gjorde jag några ballerina och singoalla också, de går också att få både som halsband eller ring och kostar 60 kr st.

 

Av Zingmark - 6 april 2014 17:40

Lägger upp bilder på alla godissmycken jag gjort tidgare innan jul, fortfarande väldigt nöjd med dom. De är gjorda av sculpey premo och gelégodisarna släpper igenom lite ljus vilket får dom att se verkligare ut, och godare! De är även lackade för att se riktigt goda ut :)


jag kommer försöka sälja mina smycken och figurer på tradera och även från min shop på etsy, jag kommer som vanligt också lägga upp alla bilder här samt på min deviantart och tumblr.

https://www.etsy.com/se-en/shop/ZingmarksArt

http://sweetclayart.tumblr.com/

http://roosatejp.deviantart.com/


Godisnappar i gul och rött eller gult och grönt, baksidan är platt. De går även att göra i andra färger. Alla smyckesdelar är gjorda av silverpläterad mässing och är nickelfria. De kostar 60 kr /par.

 

Kolanappar, också 60 kr /par. De här napparna släpper inte genom ljus.

 

Godisbilar i rosa, går att göra i andra färger också, öglan är säkrad med superlim. 60 kr /par.

 

Geléråttorna säljs som halsband eller som charms, halsband kostar 60 kr st och som charm 50 kr st. Stor godisnapp som halsband kostar 60 kr och den lilla nappen som halsband kostar 55 kr.

 

Choklad! chokladörhängena kostar 50 kr st både som hängande och plupp. Enskilda chokladcharms kostar 35 kr st.

 

Ovido - Quiz & Flashcards