Alla inlägg under september 2012

Av Zingmark - 30 september 2012 14:09

Naglar målade med godistema:center, fruxo, polly, plopp och kexchoklad på tummen =)


   

Av Zingmark - 26 september 2012 15:01

Var otroligt sockersugen under en föreläsning och var tvungen att rita en massa dammsugare, skissad under en föreläsning och senare tuschad och färglagd med färgpennor :)

 

Av Zingmark - 24 september 2012 20:20

Förra sommaren när jag promenerade hem från jobbet såg jag en snigel med skal på vägen, jag började fundera på vad sniglarna egentligen gjorde i sitt skal när de inte stack ut huvudet. Det utvecklades snabbt till hallonmaskar, nu har jag gjort den första tavlan i en serie om vad maskar egentligen gör i ett bär hela dagarna.


    närbild

Av Zingmark - 22 september 2012 09:02

De här schacknaglarna målade jag för ungefär ett år sedan.

  Chessboard

  Bishop  

  Knight

Av Zingmark - 19 september 2012 20:20

Så här på onsdagskvällen passar jag på att lägga upp bilder på en teckning jag ritade klart för ett tag sedan, en fanart av ett väldigt känt spel om väldigt arga fåglar!      Närbild     Närbild

Av Zingmark - 4 september 2012 19:25

   

Målade Baby Doll naglarna sommaren 2011.

Ovido - Quiz & Flashcards