Alla inlägg under september 2013

Av Zingmark - 7 september 2013 20:50

Nu var det länge sedan jag bloggade igen! Den 24:e augusti var jag iaf uppe i umeå på nerdcon och sålde lite lerfigurer. Jag höll på att jobba ihjäl mig innan, från morgon till natt en hel vecka då jag var ledig, plus att jag pysslade med lera nästan varje dag hela sommaren och jobba heltid samtidigt! Resultatet blev förmodligen över 300 (har inte räknat) olika figurer, smycken och magneter :) Allt är till salu för lite olika priser och allt är handgjort!


Jag kommer inte ha möjlighet att lägga upp allt här, men lite ska jag visa. Mycket av det jag gjort kommer läggas upp på min tumblr: sweetclayart.tumblr.com

Och på min Deviantart: roosatejp.deviantart.com


Här är en bild på de magneter jag har kvar, nu sitter dom på mitt kylskåp (har ingen brist på magneter längre).

Det är bland annat kakor, pajer, godis, snabbmat, bröd och fanart :)

 


Här är två bilder ifrån hur det såg ut på mitt bord på nerdcon ifrån där jag satt :)

 

  Magneter :)

Ovido - Quiz & Flashcards