Alla inlägg under december 2012

Av Zingmark - 19 december 2012 16:53

Här kommer några fler smycken och magneter med jultema, såhär inför jul! =)


100 kr för örhängen, 150 kr för halsband och 150-200 kr för magneter =)


  Julgranar, halsband och magnet

  Julgranskulor, örhängen

  Tomtemössor och paket, sålda

  Jul-jordgubbar

  Bär och löv, örhängen

  Snöbollar och snöflinga, örhänge och halsband

  Vingar, magnet och halsband


Av Zingmark - 2 december 2012 19:11

Nu är det snart jul och en massa julklappar ska köpas, passa på ett köpa en rolig och personlig julklapp i år eller ge en till dig själv! Jag gör handgjorda smycken, magneter och små skulpturer av sculpey-lera som jag målar med akrylfärg och lackar. Jag tar även emot beställningar på egna önskemål =) Örhängen och halsband kostar mellan 100-150 kr st och magneter kostar mellan 150-200 kr st. Till alla hängen följer det självklart med själva örhänget/kjedjor, vissa av smyckena på bilderna har inga än men det sätter jag fast innan jag säljer dem!


Här är några bilder på det första temat: Adventsfika

 

  Polkagrisar: örhängen

  Ischoklad: örhängen

  Pepparkakor: magnet, halsband, örhängen

  Lussebullar: magnet, örhängen

  Knäck: örhängen    

Ovido - Quiz & Flashcards